Zs1 - czerwone wiatło cišgłe. Oznacza, że jazda jest zabroniona - "stój". |
|
Zs2 - matowobiałe wiatło cišgłe. Oznacza, że jazda jest dozwolona. |
Z1 - poziomy pas na tarczy. Oznacza "stój" - dalsza jazda zabroniona. Latarnia tarczy oddaje wstecz dwa wiatła w linii poziomej. |
|
Z2 - ukony pas skierowany pod kštem 45o z lewa w prawo. Oznacza, że dalsza jazda jest dozwolona. Latarnia tarczy oddaje wstecz dwa wiatła ustawione pod kštem 45o z lewa w prawo. |
Z1wk - pozioma kreska na komorze. Oznacza "stój" - wykolejnica znajduje się na torze i dalsza jazda grozi wykolejeniem. Latarnia oddaje wstecz dwa wiatła w linii poziomej. |
|
Z2wk - pionowa kreska na komorze. Oznacza, że wykolejnica jest zdjęta z toru. Latarnia oddaje wstecz dwa wiatła w linii pionowej. |
Z1o - pozioma kreska na komorze. Oznacza "stój" - wjazd na obrotnicę zabroniony. |
|
Z2o - pionowa kreska na komorze. Oznacza, że wjazd na obrotnicę jest dozwolony. |
Z1wg - pozioma kreska na komorze. Oznacza "stój" - wjazd na wagę zabroniony. |
|
Z2wg - pionowa kreska na komorze. Oznacza, że wjazd na wagę jest dozwolony. |
Z1z - ramię żurawia ułożone prostopadle do osi toru (w dzień); czerwone wiatło na ramieniu żurawia wiecšce prostopadle do toru (w nocy). Oznacza, że przejazd obok żurawia jest zabroniony. |
|
Z2z - ramię żurawia ułożone równolegle do osi toru (w dzień); białe wiatło na ramieniu żurawia wiecšce prostopadle do toru (w nocy). Oznacza, że przejazd obok żurawia jest dozwolony. |
SYGNAŁY DROGOWE |